domingo, diciembre 16, 2018

Serrat: "Superar tres càncers m'ha ensenyat a valorar el temps i a establir prioritats"


Serrat: «Superar tres càncers m'ha ensenyat a valorar el temps»

16/12/2018

El cantautor participa a “La Marató” de TV3 i Catalunya Ràdio
per Redacció, 16 de desembre de 2018 a les 11:50 | 
"Superar tres càncers m'ha ensenyat a valorar el temps i a establir prioritats". Són les dures paraules de Joan Manuel Serrat, que ha estat entrevista aquest matí al programa El Suplement de Catalunya Ràdio (escolteu entrevista sencera), en el marc de La Marató de TV3, enguany dedicada al càncer.

Serrat ha explicat què ha sentit, com s'ha enfrontat i com ha superat cadascun dels tres càncers que ha tingut des de l'any 2004. El cantant del Poble-sec va tenir un càncer de bufeta l'any 2004 i se li van detectar dos tumors al pulmó els anys 2010 i 2013.

“La paraula càncer sona molt malament quan la reps per primera vegada quan sona prop de la gent que estimes”, ha dit. “Però avui també em sona com una paraula superable, no com un estigma de condemna irreversible”, ha afegit. “També em diu: ‘Mala llet noi, però anima’t, endavant’”, ha conclòs

https://www.naciodigital.cat/noticia/169147/video/serrat/superar/tres/cancers/ensenyat/valorar/temps?fbclid=IwAR3B4terL8kTg7IekAxrNJD-l7VvZ-JGZmSQfr-7eoIHgq26FeROZse76I4#.XBZX1mAPnsk.facebook

No hay comentarios.: