lunes, noviembre 12, 2012

ELLA EM DEIXA - JOAN MANUEL SERRAT

ELLA EM DEIXA - JOAN MANUEL SERRAT




Video http://youtu.be/vu_nDPaHLz0


Ella em deixa



(Joan Manuel Serrat)

Bona nit, amics:

veig que ja hi som tots,

per fer la xerrada

i cantar cançons.

Però avui estic trist

perquè sense raó

ella se'n va lluny de mi

i em deixa molt sol,

tot sol.

Estic ple de nit

i penso que un dia

ella tornarà

demanant el meu amor

per trobar la vida.

Tu, flor adorada,

llum del meu racó,

cançó inacabada

que ha compost el meu amor.

Per què t'allunyes?

Per què te'n vas?

Per què em deixes,

si jo t'estimo tant?

Diu que n'estima un altre,

el millor de tots;

diu que és tot un home

i no un nen com jo.

No la maleïu

ni ploreu tampoc.

Són coses que passen:

jo tinc mala sort.

No hay comentarios.: