martes, diciembre 21, 2010

SAPS - SERRAT



Saps
(Joan Manuel Serrat)

Saps,
el gerani ha florit
...a casa meva.
Saps,
saps que cada matí
l'amor es lleva.

Saps,
les llàgrimes, el temps
les arrossega.
Saps,
després de l'hivern
neix la primavera.

Saps,
s'ha perdut la teva olor
i no recordo ni el color
d'aquells ulls
que tant em varen mirar...

Quan el meu cos lligaves amb les teves mans
i jo era un infant.
Quan en sentir-te a prop en arribar la nit
em feia petit.

Saps,
ja torno a riure amb
qualsevol cosa.
Saps,
avui els teus records
no em fan cap nosa


Sabes
(Joan Manuel Serrat)

Sabes,
el geranio ha florecido
... en mi casa.
Sabes,
sabes que cada mañana
el amor se quita.

Sabes,
las lágrimas, el tiempo
las arrastra.
Sabes,
tras el invierno
nace la primavera.

Sabes,
se ha perdido tu olor
y no recuerdo ni el color
de aquellos ojos
que tanto me miraron ...

Cuando mi cuerpo atabas con tus manos
y yo era un niño.
Cuando en sentirte cerca al llegar la noche
me hacía pequeño.

Sabes,
ya vuelvo a reír con
cualquier cosa.
Sabes,
hoy tus recuerdos
no me estorban


Video de http://www.youtube.com/watch?v=BTfLR4RwSLo

No hay comentarios.: